Threemarkerchallenge

Allmänt / Permalink / 0
Näe sitta och spara är inte för oss. Ressuget tar alltid över.
Vi har börjat fundera på en höstresa till stockholm bara. Nog så kul.
Dessutom funderar jag om vi skulle göra nåt av alla cooppoäng vi bara sparar på och dra till Tallin. Gratis är gott. XD
 
Ja vi får se hur det blir med den saken. Kanske skärper vi oss. 
 
Har roat mig med wn three markers challenge (känner mig som en tönt när jag skriver ut den på engelska men...) tre.. Märkpennor (vad är markers på svenska?) tuschpennor? Utmaning.
Ja ni fattar.
Hittade en sån hashtag #threemarkerchallenge på instagram och blev nyfiken.
 
Man tar slumpmässigt tre olika pennor och målar med.
Nah... Tror inga mästerverk kommer skapas. Tappade lusten fort. Men om inspirationen tryter kan nog en sådan utmaning sitta fint. Liksom tvinga fram kreativiteten och prova nya färger.
 
Jag fick cerise, arctic blue och satin. Har nog aldrig använt cerise innan. XD så då var det väl nyttigt. Har ju liksom råkat få två cerise (nej fall inte för att köpa ett startkit markers om ni vill måla!) 
Cerise... Pft.
 
 
 Funderade mellan brud och blomma.
Blev en brud!
 
 
Till top