Träning

Allmänt / Permalink / 0
 
Så ser det ut när jag tränar. Finns ju massor på youtube. Smidigt. Jag brukar använda mig av fitnessblender men finns många som lägger ut övningar.
 
Då kan jag välja nåt pass jag tycker passar beroende på vilken muskel, typ av träning och nivå jag vill köra. Och hur länge jag ids hålla på.
Det är ju bättre det blir något alls så ibland kanske bara 10 minuter! ;)
 
Skönt att göra det hemma i vardagsrummet där jag slipper jämföra mig med andra hurtbullar. Fundera på om jag använder redskapet fel. Oroa mig att någon tycker jag ser löjlig ut.
Jo jag skulle nog tycka gym var kul men vill vara själv då. Haha..
 
Och jag tycker man tar ut sig hårdare om någon leder. Man lägger inte ribban på sin egen nivå så att säga. Och man lär sig kombinationer och varianter av övningar man inte tänkt på.
Kroppen duger fint som vikt!
 
Tror inte heller det blir av lika ofta om det krävs att jag åker iväg. Haha..
 
Ja det är mitt knep det. Träna hemma!
Till top