Träningsvärk och storm!

Allmänt / Permalink / 0
Träningsvärkens träningsvärk. Mina stackars lår och röv.
Varje gång jag tappade nåt på golvet på jobbet idag fick jag lite flashbacks från en gravid tid.
 
"Vart har vi nu kvittorullarna.. Aaaooh!"
"Schemapärmen aaah!"
"Oj en liten blomma på golvet oooh!"
 
Och i morgon blir det ju värre. Särskilt om jag tränar idag med! XD (eller så blir det bättre!) varje dag denna vecka. Det är målet. En kickstart!
 
Tänkte att hjortronplock kunde räknas som träning men hepp. Tji fick jag. Åska och regn. Eller vi får se.. det kanske klarnar?
Hela utedelen på jobbet blåste omkull. Storm! Jag som trodde det skulle vara megafint idag!? Nå.. Det kom inte mer kunder för det. Sommar plus tisdag. Dålig kombo!
 
 
Ska se om jag får barnen att somna nu så jag kan köra ett pass. Verkar svårt. Alla somnade på dan idag. XD typiskt..
Till top