Vilken tur jag hann in!

Allmänt / Permalink / 0
Igår skulle min kollega låsa portarna. Själv hade jag precis räknat klart kassan och skulle just slå in allt i kassan.
 
Då valsar en dam in innan kollegan hinner fram till dörren.
"Skulle du precis dra igen?" undrar hon
"Ja vi STÄNGER nu!" ropade jag från kassan.
"Jaha vilken tur jag har att jag hann in!"
 
Ibland undrar jag...
Sen är jag inte så hård som jag kan önska. Lät henne till och med betala kontant trots att jag innan högt och bestämt sagt att det gick inte för sig.
Kanske tuffhet kommer med åldern?
Fick räkna om. Surt...
 
Har ju dragit upp detta tidigare. Men jag är ett evigt frågetecken till hur man gör så. Ok om man missar helt vad klockan är och inte märker att det drar igen. Men att vara glad för att man hann in innan dörrarna låstes. XD
 
 
Till top