Han klara det

Allmänt / Permalink / 0
Så hur gick det för jesaja denna första natt.
Jag förstår att ni bryr er väldigt. Men jag vet att jag själv ibland som förstagångsförälder tyckte det var skönt att söka upp bloggar där folk brottades med samma problem. Eller hade knep.
Sen är ju bloggen till stor del för mig.
Ni få läsare som orkar er hit får ta det jag skriver. XD
 
Nå. Det gick prima!!!
Jag vaknade en gång av lite arga gruffanden. Hittade Jesaja i korridoren med en vattenflaska. Vet inte vad han var ilsk över.
La tillbaka honom och sa godnatt. Han skratta lite åt mig men sen låg han och somnade om utan att jag behövde göra nåt.
 
Efter sex klev han upp och gick till köket och vrålade. Orhan gick upp och gjorde frukost.
 
Haha stora pojken. 
Då blir det tomt i sovrummet nu då. (Pfftttt haha)
Till top