Julstämning

Allmänt / Julstämning / Permalink / 0
Det är ju snart jul ju!!
Känns som att det inte är normalt att fjärde advent och julafton är samtidigt. Kan ju vara en vecka innan typ... haha..
Stod och tittade på arbetsschemat, på planering över hur många arr som behövs per vecka.
Det finns ju bara en vecka kvar!!!
Har som tänkt att det blir två veckor... ah jag vet inte om ni fattar vad jag menar.
 
Nåja. Denna vecka har bara börjat också. 
Arbetade idag. Lugnt och stilla. Snön vräkte ner och smälte på marken. Fick mig ett träningspass när jag skulle ut med containrar i snön och slå ihop dem.
 
Väl hemma möttes jag av den stora granen. Så otroligt mysigt. Glad att den är uppe!
Och tre små pojkar som kom springande på rad och gav mig en kram. Mysigt det med.
Jag gillar köket också med blommor och stjärna. Det har varit mitt favoritrum typ... om nu inte granen får mig på andra tankar.
 
Vet inte alls vad jag ville med detta inlägg. 
Vi närmar oss jul...
 
 
Till top