Sovmornar på plankan

Allmänt / Permalink / 0
Jesaja sover rätt bra nu för tiden.
Varenda gång jag har sovmorgon så vaknar han fyra eller fem. Men han somnar om lätt. Jag behöver bara följa med honom till hans säng och lägga mig där med honom. Inget mer. Han slocknar direkt!
Men på grund av det får jag ju ta varenda sovmorgon i barnens säng!!!
Ja det är ju inte precis så att jag känner för att kliva upp sen när Jesaja vaknar vid sex-sju! kliva upp och gå över till min säns för att somna om. Pft. Men deras säng är hemskt oskön haha.. hård och.. ehm omysig?! (Kanske därför de äldre kommer över till oss emellanåt haha)
Nåja.. en sovmorgon är en sovmorgon.
 
Men jag har ALDRIG vaknat upp i deras säng när Orhan ska sova. Jo en gång kanske.. 
Så otroligt konstigt! Tänker han ut att jag minsann inte ska få ha det för skönt på min sovmorgon. Va?
 
Jag är hur som helst mycket glad över att för det mesta sova bra nu. Minns inte ens knappt när jag senast var uppe på natten, så det är nog ett tag sen.
 
 
Till top