Tappa tiden

Allmänt / Permalink / 0
Har suttit och läst bak i min blogg och hittade detta inlägg.
 
"I morse vaknade jag upp i panik. Ja jag menar panik. Klockan var runt nio och jag trodde jag hade försovit mig till jobbet.
Och hur kunde Orhan bara åka till jobbet utan att väcka mig. Var han knäpp???
Jag sprang ner med gråten i halsen. Visste inte vad jag skulle göra. Kunde inte köra tidningarna nu. Posten skulle ju ha bilen snart. Vad skulle chefen säga!
Ringde Orhan!
"Varför väckte du mig inte!!!" Väste jag!
Och det var någon stans där. Samtidigt som han svarade. Som bitarna föll på plats.
Jag har ju redan jobbat.
Så sa Orhan också efter att jag hade förklarat vad jag ville.
"Du har ju redan jobbat piccola. Gå och lägg dig!"
Ibland känner man sig så dum!"
 
jobba som tidningsbud. Inte kul det. Tufft jobb och misslyckas man förstör man som allt. Det blir kris om folk inte får sin tidning.
Just här. I december var det tufft. Var gravid och mådde just här illa konstant. Trött.
Haha skrattar så gott åt detta inlägg för jag kan riktigt känna känslan. Jag har försovit mig!!! Chefen Har fått 376 arga samtal från prenumeranter och hatar mig nu.
Paniiiiik
 
Har hänt fler gånger det där med att somna och bli förvirrad. Nån gån slumrade jag till i soffan när jag kom hem från lidköping. Vaknade av att telefonen ringde och fick panik. Var är jag, börjar skolan nu, är klockan nio! Skit jag har försovit mig. Vart är mamma.. vänta... det är fredag kväll.
 
 
 
Just där man slocknar till bara som hjärnan tjorvar till det. Tycker man borde behöva sova längre men icke. På några minuter har datum och tid förändrats. Varför blir det så?
Länge sen det hände nu dock. Tack och lov. Den stressen... haha
Till top