Ostabil

Allmänt / Permalink / 0
Jesaja bara sover nu. Vi lägger honom i sängen och sen... Ja efter ett tag undrar man ju o. Ungen lever. 
Känns som om jag inte träffat honom på 2 dagar.
Håller han på och växa till en jätte? Hur slut får man vara.
..
Sitter typ och oroar mig hela tiden att jag fördärvat pojken. Tycker att han är på tok för ostadig. Ska inte bebisar i denna ålder orka lite i alla fall?!
Ingen mat, svag och smal.. Klart han inte orkat träna.
Vet inte om det är ren bullshit. Har inget minne av hur stabila tidigare barn var. Fast bilder på Natte 3månader säger en del.
..
..
Lägger jag jesaja på mage fattar han knappt att man kan vrida huvudet åt sidan. XD
Han kan inte hålla uppe sitt eget huvud alls ens för en liten stund.
..
Alla barn är olika. Kanske inte alls handlar om vikt. Oavsett var det inte mitt fel att jag blev sjuk.. Och inget märkte.
..
Ja.. Jag tänker en del.
Barn är det mest värdefulla man får ta hand om. Man vill inte förstöra det.
Har bvc-tid på torsdag. Får vräka ur mig lite skukdkänslor då.
Till top