Resa

Allmänt / Permalink / 0
Familjen Gashi har bokat en resa.
Ja hemska saker. Plötsligt händer det. Vet inte hur många år vi tänkt att ja kanske borde man åka på en sån där klassisk solsemester någon gång. Men vi har aldrig kommit till skott. Tyckt det varit aningen för dyrt eller så har nåt kommit i vägen. Eller känt att det varit viktigare att hälsa på släkten!
..
Vi dividerade länge nu också. Varken jag eller Orhan ville trycka på boka-knappen. Det är nåt med kostnaden tillsammans med att jag känner att jag har noll koll på hur charter funkar. Jag får såna negativa vibbar! haha...
Dessutom när vi nästan var påväg att göra det har datorn kraschat. Inte bara en gång. Så störigt.
Men barnen hoppade i glädje i soffan igår och skrek när de såg bilderna på bamse och polerna. haha. 
Vi bara gör det sa vi. Bara tryck!
..
Ska bli spännande. Eller just nu tror jag väl knappt det är på riktigt. Vet inte hur det ska gå. Sämsta resetiderna ever så ser framför mig hur vi kommer bråka och grina. (ja att de mindre kommer grina och jag och Orhan bråka)
Vi får innan resan sitta och andas och tänka att vi klarar det här. Bara ta det steg för steg. Barnen grinar inte för att de vill vara störiga hinder för oss! 
Höhö.. Hinder är till för att överkommas! Även med småbarn!
..
Vi ska till Turkiet. Så då kan vi bocka av det på vår ganska långsamma "vi ska besöka alla länder i europa"-plan. XD
Ja vi har ju varit i Turkiet i förbifarten men det räknas inte!
Utanför Side för att vara exakt. Någon som har nå trevliga tips på vad man kan kika på. :) 
..
Det är så man firar den nya eventuella arbetslösheten för Orhan på rätt sätt antar jag. Avslutar stort!
..
Välsignat att vi inte har någon ettåring på denna flygresa. 
Till top