Tulpaner

Allmänt / Permalink / 0
..
Min stackars tulpanbukett. Näe... jag och tulpaner hör inte ihop.
Köpte ett par nya på jobbet när vi sist var inne i stan. Pojkarna vill välja tillbehör.
Har kortat ner rackarna en gång och de är ju redan ute och skrapar igen. Nej man ska inte ha mycket vatten, jag vet! Men jag gjorde ju ginsten så pinsamt kort. XD Så för att de skulle nå lite vatten...
..
På avstånd tycker jag ändå den ser lite ok ut. Lite barock sådär. Ja och om det var annat i den än för korta ginstkvistar och videkvistar, så hade den nog varit helt ok!
Jag har kämpat för att få dem att spreta på nåt sorts.. balanserat sätt.
..
Den är nåt som är så fräscht och krispigt med tulpaner. Ja lökväxter överlag. Men jag tror mer på att ha dem i trädgården. Ett fält av tulpaner vid garageuppfarten. Skulle impa på grannskapet!
Till top