En hel natts sömn!

Allmänt / Permalink / 0
Vaknade i morse och insåg att jesaja inte vaknat för att äta på natten alls.
Det går bra nu!
Vi kan nog säga att den jobbiga fasen är över. För denna gång.
Igår natt vaknade han en gång. Åt och krånglade. Men det var ju faktiskt bara en gång.
Så nu har det varit bra tre nätter. :D då borde det väl vara bra?
Nu har han dessutom visat mig att han klarar sig utan mat. Hehe...
En gång är förstås ingen gång. Men han har just bara visat att det är möjligt. Om ni fattar.
 
 
 
Åh så fantastiskt skönt. Ja trots att det är orhans sovmorgon känner jag mig pigg! :) så var det inte innan. Gick jag upp sex då orkade jag bara till soffan så somnade jag om.
 
När han blir åtta månader nu snart ska jag avsluta allt som har med ersättning att göra. Framför allt nätterna. 
 
Så otroligt skönt att se ett avslut på nattarbetet.
Ser ett hopp om hotell för mig och orhan också. Sover han såhär bra med mamma och pappa är det ju sannerligen inga problem!
Till top