Göra morgon klockan tre.

Allmänt / Permalink / 0
Idag gick jag upp tre! :D
Ja som ni säkert förstår var det ett frivilligt och högst lyckligt beslut. Det är få förunnat att få gå upp innan solen går upp... Ja alltså om det inte varit midnattssol.
 
Suuuuck.
Jesaja vaknade då. Och den där trötta, slitna, deppiga, matta känslan infann sig.
Han var så glad. For runt och... Ja jag orkade bara inte stå där och kämpa som vanligt. Vagga, vyssa, klappa rumpa. Jag kunde bara inte!
Kände istället hur jag blev arg. Vilket inte är bra. Rent av farligt. Ilska och trötthet mot ett barn. Skakrisk!
Så vi gick upp istället. Såg på serie.
 
Natte och Gabriel kom också med upp. Klockan fyra sov alla tre i soffan. Bar dem till sängs igen.
Ja klart, jesaja vaknade igen så sen fick han sova i min famn. Superledsen.
 
 
 
Jag la mig inte igen. Jag orkar inte gå upp och ner! Orkar inte!!!! Jag får panik vid tanke på natten. Som när han var nyfödd. Att bli konstant väckt är tortyr.
Ska se framöver om han kanske sover bättre bredvid oss. Har inte vågat för jag är rädd han vaknar, kryper iväg och ramlar ur sängen. Han är så... Målmedveten. XD
Men det är ju bättre vi sover något alls. Även oroliga jesaja. En bula eller två får han ju ändå på egen hand.
 
Kommer bli party idag. På äventyr med tre timmars sömn! :D
Tror jag ska dricka upp orhans kopp kaffe också. ;)
När orhan och Gabriel vaknar ska vi kika på lägenheten. Ska bli spännande. Även om jag antar den liknar vår gamla lägenhet.
Till top