Hotellweekend

Allmänt / Permalink / 0
Befinner mig i skövde med orhan. Bara orhan.
Vi har haft en trevlig hotellvistelse som lider mot sitt slut. Ja orhan har somnat! (Det normala!)
I morgon bär det av till barnen. Saknar dem även om detta är väldigt skönt!
 
Vi bor på billingehus. Hotell med potential men ack så slitet.
Vi fick först ett riktigt tråkigt rum. Såg ut som ett obehagligt vandrarhem från nån billig skolresa. Med extrasängar..och byxpress. BYXPRESS!!!
När våra sängar var skilda åt blev orhan irriterad och störtade ner till receptionen!
 
 
Kvinnan där kämpade för att hitta ett ledigt rum med dubbelsäng. Hon hittade ett men som då skulle kosta 200 kr mer.
"Vad som helst bara jag får sova med min fru!!!" sa Orhan dramatiskt!
Det är ruter i min karl!
 
Tycker det blev en bra upgrade. Fortfarande lite slitet och gammeldags. Men finare. Och dubbelsäng.
Större, vattenkokare. Bättre utsikt, balkong och speglar. Hysteriska mängder speglar. Har aldrig sett mig själv i så många vinklar hela tiden förut.
 
 
 
Vi har haft det riktigt mys! <3
Till top