Ingen superkvinna!

Allmänt / Permalink / 0
I morgon en ledig dag. Det tror jag vi.. Familjen behöver. Alla. Ja då menar jag verkligen ALLA har varit trötta. Vi har bråkat väldigt. Varit lite småirriterade på varandra.
Vet inte varför barnen varit trötta?
 
En vilodag att bara tycka om varandra på. Kärlek i överflöd! Det hade varit fint. Vaknade med huvudvärk i morse och den ligger som kvar. Sova hoppas jag inte på men vila!
Igår natt somnade jag medan jag höll jesaja så flaskan for i marken. Tur höger arm höll sig vaken! (?) så trött brukar jag inte vara. Somna på stående fot!
 
Nej man orkar inte jobba, sköta hemmet och sova dåligt. Jag är besegrad! Jag är ingen superkvinna!!!
 
Fast det blir nog ingen vilodag i morgon heller. Finns massor att göra. Tvätta, plocka rabarber till tårta, packa, städa, klippa naglar (det sista var något Natte tyckte behövde göras) .. Allt som Ska fixas för avfärd.
Ja jag ser ju fram emot denna resa men just nu känner jag mig...utsliten. På tok för trött för något! Lite så jag blir grinfärdig vid tanken på att jag måste göra nåt i morgon!
 
Och så på allt detta ekar en vis men korkad röst i huvudet.
"Allt känns bättre efter en god natts sömn ska du se!!"
Pft haha..
 
Det som inte dödar...
 
Nån sötnos lånade tydligen min mobil i morse!
Till top