Tre måltider

Allmänt / Permalink / 0
Dagen har varit lugn och härlig. Bråkig förstås men mycket bättre än igår.
 
Vi var ute en sväng. Hela familjen. Lekte i lekparken. Och väl inne bakade jag och Natte kladdkaka.
Sen tog alla killar en vila. Såg mysigt ut. Men jag var ju inte precis trött efter min sovmorgon.
 
Efter middagen åt vi kladdkaka och såg film. Det har regnat typ hela dagen. Så det var en riktig mysdag inne.
 
Jag lagade mycket mat. Både middag och lunch till i morgon.
Ska laga en middag nu också. Ska ju jobba nu framöver och tänker vara steget före ifall orhan blir dålig, vilket han ofta blir. Så jag lagar mat till dem dan innan. Haha...
Då är allt sånt klart i alla fall. :) en börda mindre.
 
Till middag idag blev det kolpita. I morgon får de chili con carne och sen lax och potatis. 
Gör mig inget att laga massa mat. Kul ju! :) 
Så fort Gabriel somnat. 
Kanske skulle träna också...
 
Till top