Lappis

Allmänt / Permalink / 0
Befinner mig i lycksele. Är här för lappis (lapplandsveckan) i husbondliden men sover hos farmor och farfar i lycksele.
Jesaja verkade så pigg igår men idag är febern tillbaka. Suck.
 
 
 
Vi kom hit lagom till kvällsmötet igår. Ochorhan tog sefan barnen så jag kunde vara på nattmöte. Han ville egentligen vara med också men barnen krånglade. Så jag får se det som en fin uppoffring från honom.
 
Förutom att träffa släktingar var det kul att vara på gudstjänst. Kul kanske var fel ord.
Har saknat att gå på gudstjänst. Jag och orhan har väl aldrig varit särskilt duktiga på det men sen de slutade i bygdeå har vi helt kommit av oss.
Tror vi är i behov av någon som drar med oss. Påminner oss. XD
 
Men nu har jag i alla fall fått mig lite undervisning, bön och lovsång.
Blir nog här lite mer idag men får se hur mycket med tanke på att Jesaja är sjuk!
Till top