Minnet av ett cafe

Allmänt / Permalink / 0
Har ett fint minne. Inte så gammalt. Minns inte hur gammal jag var men jag var nog närmare tonåren.
 
Vi var och shoppade i mariestad. Jag mamma och syrran. 
Och när vi var färdiga tog vi en fika på cafe.
Det hörde sannerligen inte till det vanliga och jag blev så glad över att mamma plötsligt föreslog det.
 
Det spelades en låt av Brittney spears där. Minns det eftersom jag stört mig på sången. Nån ballad. Var det "everytime i try... To..." ja jag kan den inte.
 
Jag fick en hel flaska cola själv. Minns inte fikat för övrigt men jag var så fascinerad över att jag fick en glasflaska. Så jag pratade väldigt om flaskan. Behöll den säkert också!
 
 
Ja det var en jättespeciell stund 
Jag undrar om mina barn kommer tycka det? Tvivlar på det. Vi äter ofta ute. 
Klart de blir glada nu när det händer. Men en speciell stund som kommer förevigas med ett minne? haha... Knappast. 
Minns Nattes förvåning och besvikelse när vi var på stan och sa att vi skulke äta ute. Och köpte en kyckling och satte oss i skogen.
"What? Vi skulle ju äta ute?!"
Han tar för givet att vi äter på restaurang 
 
Kan faktiskt bli lite besviken över det. Haha.. Ja, jag är lite knäpp.
Undra vad mina barn kommer minnas som fina stunder med mig?
Till top