Ofrivilligt sommaruppehåll!

Allmänt / Permalink / 0
Ja nu är det sommar. Det märks på hur träningen minskat. Vill inte komma av mig nu. Är man väl igång känns det lätt men slutar man är det assegt att komma igång. Rent av omöjligt!
 
Så sista chansen att träna nåt denna vecka. Har varit i farten typ hela veckan! Så har inte fått nåt gjort!
Men har haft träningsvärk i axlar och triceps hela veckan pga ett träningspass förra veckan. XD inte säker på att det förbättrade min hållning... Snarare försämrade!
 
Notera att bilden är tagen innan löprundan. Hehe...
 
Förra gången ökade jag med 250 m. Haha inte för att det var precis exakt det jag ville. Men upptäckte en annan väg tillbaka! Som var 250 m extra!
Plus att jag då springer på en väg där det kommer en bil per timme. Ett steg närmare mot att våga springa bland folk. Haha..
 
Tror jag måste hitta på nåt nytt mål eller motivation nu för att inte tappa greppet! XD
Till top