Pinsamheter

Allmänt / Permalink / 0
Pågår en ny utmaning på blogg.se nu, att skriva om nåt pinsamt.
Och jag har funderat. Låter som en kul utmaning. Har jag nåt pinsamt som kan räknas som kul. För andra åhörare. Ja alltså bli en kul historia som kan föräras ett helt inlägg.
Njae...
 
 
Kanske första gången jag mötte orhans släkt efter en lång flygresa. Flygresor gör mig väldigt dålig i magen och... Ja ni förstår vart det är påväg...
 
Eller då en man stannade och trodde orhan våldtog mig... ?
 
När jag skulle kliva av en buss och klacken på mina skor fastnade i ett av trappstegen och...
 
Nät jag med syrrans fantastiska kartläsningsexpertis hamnade på enkelriktat och mötte en buss!
 
När jag halkade omkull på en isfläck på väg till skolan och inte tog mig upp.
 
När jag efter ha mött en sångpedagog gjorde lite övningar på ett tåg mellan vagnarna och inte hörde att det kom folk...
 
När jag fick låna ett par hemska konståknibgsskridskor av min lärare och ramlade på näsan inför ett gäng fnittriga sjuor.
 
Jag tyckte allt det var hemskt pinsamt. Och skrattar gott åt det i efterhand. Men hur mycket mer kan man skriva om det? Detaljer. Beskriva vägen till skolan eller varför jag var ute och åkte buss i högklackat.
 
Till top