Tuff semester

Allmänt / Permalink / 2
Man går runt och är konstant trött här. Så udda. Ja alltså riktigt trött. Trött a la 'blundar jag så somnar jag'-trött. 
Men så fort barnen är borta så piggnar man till. Jag kan till och med ha svårt att sova. Så onödigt!
 
Det är ju så hemma också. Men extra mycket här.
Känner mig lite som en skurk om jag sätter mig och vilar när jag vet att mina barn tjatar hål i huvudet på mamma eller pappa. Eller att mamma och pappa underhåller dem. 
 
 
 
 
Inte att jag som en galning rusar runt och ska hålla koll på barnen men jag har just svårt att gå undan eller sitta ensam en stund. Känns lite orättvist!
Och nu har det varit fullt hus. Konstant oväsen och spring. Ja det är på en högre nivå!
Man blir slut helt enkelt.
 
Men som sagt. Trots denna fruktansvärda trötthet är jag på kvällen sen typ pigg. Konstigt!
 
Kommer behöva semester efter semestern!
#1 - - linda:

Precis EXAKT så kände jag oxå när vi va nere xD

Svar: Haha.. Man får väl egentligen vila. Mamma och pappa har ju också rätten att göra det men det går ju bara inte. XD
Petra Gashi

#2 - - Anna:

Märker du inte att vi smyger undan o tvättar, övar, sover, lagar mat? Så det är helt ok att hålla sig undan när det går. Bara man finns när det behövs!!!

Till top