De små lyckostunderna!

Allmänt / Permalink / 1
Några småsaker som gör en så glad... sådär oväntat nöjd och befriad typ. Sånt som inte händer varje dag och känns lyxigt. Några saker jag kom på nu snabbt innan jag ska ut och springa! :P
 
När båda barnen säger att de inte ska sova så man förbereder sig på en låååång kväll. Men väl i sängen somnar de på tre röda!
 
När man väcks på morgonen av jesaja och upptäcker att klockan är sju!
 
Att alla är glada när jag äter frukost så jag kan äta frukost ifred. Kanske till och med få i mig hela koppen kaffe varm!
 
När man hittar en oväntad gurka i kylskåpet och inser att man kan ha gurka på mackan!
 
Att orhan plötsligt vaknar och hoppar upp mitt i natten och tar hand om jesaja som gnäller. Så jag får ligga kvar..
 
Att få massage av orhan. Man tror det blir en vanlig kväll framför nån serie men istället har orhan tänt ett ljus och fixat för att ge mig massage. Haha.. (näe det händer aldrig. Mer utav en insmugglad hint om vad han kan planera för vår 10nde bröllopsdag om 4 år! hehe)
 
Ta en dusch och upptäcka att det finns varmvatten! Och att trycket finns där. Så vattnet inte bara droppar ut som nån himla nappflaska med hål nr 1.
 
När haloumi kostar 10 kr styck!
 
Att se en väderprognos om att det ska åska här imorgon!!!! :D :D :D :D <3
 
..
Det är också lycka om det inte börja regna nu medan jag är ute och springer. Sannerligen hotfulla moln ute vid havet!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Halloumi för tio spänn, skojar du!? Såååååå bra deal, jag skulle köpa tio paket :D :D

Svar: Jag har varit med om detta en gång. Stod och fnittrade hysteiskt vid kyldisken medan min man plockade korgen full. XD
Petra Gashi

Till top