Den tredje vilden!

Allmänt / Permalink / 0
Plötsligt blev jesaja också en i gänget som blir glad när jag kommer hem. Så mysigt!
Han sträckte sig mot mig och blev alldeles förtvivlad när jag bara klappade på honom för att sen gå och äta mat istället.
Oförlåtligt beteende. Klart man ska bära runt på sin bebis när man kommer hem. Äta mat ifred. Pft!
 
Nu är han i alla fall nöjd. Har tydligen fått kläm på krypandet idag och jagar brorsornas leksaker.
Dessutom klättrade han upp mot soffan. Han ville upp till mig. Bara upp på knä men det är ett steg mot att resa sig! :D
Så kul. Snart har vi en till vilde här hemma. Ser fram emot det!
 
Som river ner allt han når. Öppnar alla skåp. Tömmer alla lådor. Gräver i krukor. Utsätter sig själv för konstant fara. Förstår inte vad nej betyder. Går hela tiden iväg.
 
Oklart egentligen vad jag ser fram emot.
Men det är nåt med att se barnen växa upp. Klara av saker. Även om det innebär skrikiga och frustrerande faser. Gråt och gnäll. Skador och Olyckor.
Ja det hör till. :)
Till top