Ett inlägg ni kommer gilla.

Allmänt / Permalink / 0
Glöm inte bort att gilla mina inlägg. Det gör min dag att få lite gillande för det jag skriver. Kan inte se vem det är så ni behöver inte skämmas för att gilla nåt löjligt. Eller ännu roligare med en kommentar.
Men tycker ni om att komma hit och läsa så ge mig lite kärlek!
 
Vad jag kan se att ni gillar mest, baserat på gillamarkeringa, är det kul med bildinlägg. Haha.. fast då antar jag att det är närstående som uppskattar att få se bilder på mig och min familj. Här får ni en gammal bild.
 
 
Eller om jag skriver nåt peppigt om barn och graviditet. Inte vanligt vardagstjat utan nåt mer... kul. Festligt värre tycker ni tydligen! 
 
Sen inlägg om mat. Om jag nämner ordet kikärtor här ska vi se att jag kan få en extra gillamarkering!
 
För att inte tala om nåt romantiskt inlägg. Ujuj. Då ramlar gillamarkeringarna in. Jag+Orhan för evigt!
 
Sen ser jag att det hela går i perioder. Hade nån spontan period i slutet av 2016 till januari 2017 med många fler läsare och mängder med gilla. Vet inte om det berodde på graviditet och Jesajas ankomst? Då hade jag inte ens gjort så man kunde gilla min blogg via datorn så.. mängder med mobilläsare? Märkligt!
Tja efter det så tvärdog det och jag kunde vara glad om en person kom förbi och läste min blogg nån vecka! haha
Sen gick det upp igen. Precis innan mitt krukväxtinlägg kom ut på blogg.se framsida, och då öka det lite till...
 
Ja jag tycker det är lite kul att titta på sånt här. Man undrar ju vilka ni är som sitter där och läser? Har ett väldigt jämt flöde av läsare. Går det ner en dag så ökar det nästa så det jämnar ut sig! Så är ni återkommande? Samma människor?
Skriver jag inlägg vid vissa tider märker jag att det droppar in fler. Eller nån catchy rubrik.
Lägger jag ut på min facebook dyker det upp typ ett gäng extra läsare haha... om jag inte nämner min pappa på nåt sätt. Då kommer det dubbelt så många. Lustigt!
 
Vilka är ni?
Till top