Framtidsfunderingar...

Allmänt / Permalink / 0
Har eventuellt hittat lägenhet nu.. Som vi letat. Äntligen!!! Precis den vi önskat få sen vi kom hit. 
Och så... Känns det inte helt rätt.
 
Jag känner lite. Är en flytt nödvändig om vi nu ska flytta söderut snart?
Fast tänk om det är meningen? Vi kanske ska vara kvar... Ett tag till. Vi kanske inte lyckas flytta söderut sådär bara!!!
Men jag vill inte bli kvar här nu. Taggade en flytt söderut.
Fast jag trivs ändå här.
 
Känner mig inte så taggad på att flyttböka en extra gång i onödan.
 
Orhan hittade massa nackdelar med placeringen nu inför hans pappaledigheten. Saker jag själv tycker var struntsaker. 
Jovisst. Just nu bor vi väldigt centralt med nära till allt. Det andra är utanför och kräver sin motion. XD ja, jag hade pallat om det var jag som var hemma nu framöver.
 
Ja vi vet inte. Vi får be och se vad som är rätt.
Vore ju så gött med större lägenhet! Mer plats! 
Sen ska ju förstås det ordna sig med detta boende. Att bli av med det.
 
Ja vi får se.
Till top