Myggor!!!

Allmänt / Permalink / 0
Vad mygg det har blivit plötsligt. Hemska saker.
Var ute och sprang. Körde 3 km intervall istället. Utan tid. Bara skönt!
 
Men så fort jag stannade stod jag i ett moln! När kom alla dessa. Jag har gått och trott att det nog inte blir så myggigt i år.
Har sett kanske en här och där.
 
Fast det märkliga är. Trots att jag inte ser nån mygga har jag myggbett precis överallt! På riktigt överallt. Myggen måste älska mig i år.
Brukar vara orhan som klagar så man tror han är knäpp. Men än så länge har han varit tyst. Alla är på mig istället?!
 
Förra året på en hysteriskt myggig plats.
 
Igår natt när jesaja väckte mig kunde jag inte somna om sen för de klia så väldigt.
Höger arm, kind, huvud, vänster vad, vänster hand, höger fot, höger pekfibger, vänster tumme, vänster axel, vänster vad.
Så höll jag på. Hysteriskt.
 
Så om jag nu blivit så biten nu medan det funnits en mygga per dag.
Hur ska det gå nu? Med 150 mygg per minut???
Min hud kommer vara ett minne blott! 
 
Fram med djungeloljan.
Till top