Racing-truck!

Allmänt / Permalink / 0
Man får muta barn. Ibland!
Nu vill Orhan och jag bli av med den där nappen. Så vi erbjöd honom och brorsan en radiostyrd bil om han sa hej då till nappandet dagtid. 
Ska bli spännande att se om han klarar det. Eller rättare sagt om jag och Orhan klarar av att stå fast! 
Jag tror det. Jag tror på detta denna gång!
 
Pojkarna har sagt att de vill ha en racing-truck. Nån sorts.. blandras? XD Jag har valt ut en sån där.. bil med stora däck. Monstertruck? Heter det så? haha Gissar att det är det de har i åtanke!
 
Jag ser i alla fall fram emot att få radistyrda bilar hem. Sånt är ju superkul! haha... Hade en när jag var liten. en väldigt enkel variant. Man kunde inte svänga. Utan när den backade så svängde den runt. Så man fick typ baka, köra framåt, backa, köra framåt, backa för att byta riktning! XD Eller så var det tvärtom. att den höll lite höger när man körde framåt.. 
 
Idag är det städdag. Vädret suger tack och lov. Man måste få paus från att vara ute ibland. Särskilt när man inte har en trädgård. Det blir så ambitiöst att gå ut. Man måste ta sig någon stans!!!
Sen ikväll blir det fredagsmys och... bilrace antar jag! :D :D :D
I helgen blir det jobb för mig. Känner mig just nu inte så taggad. Känner lite för en helg med Orhan. har varit så mycket sjukdom och jobb på sistone känns det som!
..
 
Till top