Såna däringa flyggrejer!

Allmänt / Permalink / 0
Köpte en spontan present till pojkarna idag. En sån där... ehm... jag har ingen aning om vad det heter. man drar i ett snöre och så flyger en ring iväg! Som en helikopter!!!
Minns det som att jag hade nåt sånt som liten. Och att det var ju kul. Men jag kom inte alls ihåg att den flög nå särskilt högt!
Men våldsamt vad den flög. Högt upp, långt bort!! Kanske beror på att när jag hade en sån som liten var jag troligen lika dålig på att få iväg den som mina söner är nu!
..
Det var riktigt skönt ute idag. Sommar! Så oväntat. Blir alltid lika förvånad när det är typ varmt ute!
Men.. har ändå inte känt mig så taggad på att vara ute när mannen inte orkat något och.. som tidigare nämnt min brist på sömn. Men vi lekte ute en stund sen tog jag de äldre pojkarna och köpte glass! 
Hoppas värmen håller i sig ett tag. Så blir det mer lek och bus ute!
..
 
Till top