Sommarlov

Allmänt / Permalink / 0
Orhan blir hemma idag. Stackarn är fortfarande dålig. Ulcerös kolit. En riktigt tråkig sjukdom. Den bara finns där och är tråkig, ena stunden pigg och alert nästa helt slut... och det syns inte att man är sjuk. Då är det svårt att förstå. Till och med jag har svårt att förstå ibland trots att han haft det så länge jag känt honom. Kan bli irriterad eller besviken när han inte orkar hjälpa till eller hitta på nåt. Jag vet ju inte hur det känns... 
Men jag antar att jag lär mig! För det är ju som inte en sjukdom som går över huxflux!
 
Men då kan vi ju nästan säga att sommarlovet börjar nu! Pojkarna blir ju hemma från förskolan då också! Sista veckan nu! 
Har sett fram emot denna sommar. Känns som det är massa kul inplanerat. Mamma och pappa kommer hit, midsommar i lycksele, försöka få in nån träff med mina kusiner, lappis, en tur till Burträsk, en vända ner till södra sverige och familjen, Nattes födelsedag, hotell med bara Orhan! <3
Och sen massa oplanerade utflykter såklart. Utflykter ut i skogen för fiske, bär och svampplock.
Ja det blir nog en fin sommar detta! :D Känns som ovanligt med sommrar där jag inte jobbar! :D :D :D Så mycket tid.. som jag till stor del redan lyckats fylla!
.
Förra sommaren
Till top