Bordsdekoration

Allmänt / Permalink / 0
 
"Men hallå?!" Kanske ni tänker nu. "Fanns det ingen mer vinkel att bjuda på? På detta enastående delikata blomsterarrangemang?"
 
Jag måste göra er besvikna där. Kan bjuda på en bild på.brudslöja/stjärngräs som.avslutning för att lindra sorgen över att jag hade så få bilder på bordsarrangemanget.
 
Så blev arret jag nämnde i morse hur som helst. Slapp publik. (min kollega undrade hur jag någonsin skulle klara det utan en domare som flåsade i nacken. ) skönt.
 
Ska bli kul att höra vad de tyckte om det till helgen.
 
Kul att pyssla lite. Klassisk stil på det hela. Vackert men inte min smak.
Så intetsägande. Eller rättare sagt jag har sett mig mätt på såna här saker.
Jag gillar det men det måste finnas det där extra. Den personliga touchen. Nån udda blomma. Nåt som stör harmonin. Nåt som retar ögat och får en att haja till. En detalj som gör att det blir spännande att dröja kvar med blicken.
Finns där mer?
Fattar ni!
 
 
Till top