En evig trötthet

Allmänt / Permalink / 0
Alltså denna trötthet. Vad är det eller? Vaknar trött när jag har sovmorgon. Har aldrig ork och lust att göra nåt på kvällen. Ids inte hitta på något på dagen. När jag jobbar står jag alltid på slutet av dagen och stirrar ut i tomheten. Gäspar mig tårögd.
 
Vill ha energi!!!
Vad är detta för tråkigt. 
Beror det på mörkret? På att Jesaja väcker mig? Vitaminbrist?
Tråkigt oavsett. Jag gillar inte att bara slappa. Saknar lite äventyr. Eller åtminstone att orka ut på en prommis, leka med barnen. Ge Orhan massage eller ta tag i nåt projekt.
 
Nästa gång jag blir ledig har jag lite längre ledighet så då tänkte vi ge oss iväg. Typ hälsa på farmor och farfar.
Sen vill jag ju pyssla inför advent. Kransar, julpynt och kanske baka nåt.
 
Hur ska jag orka?
Till top