Morgonsur

Allmänt / Permalink / 0
God morgon. Sitter och surar lite över förlorad sovmorgon. Ja som jag nämnt tidigare är det som en trygghet att veta att man har varannan morgon. Eftersom jag ofta sover kasst på natten.
Igår sov jag typ inget! Så jag känner mig galet trött nu även om jag faktiskt sov hela natten. (Orhan tog jesajas enda vak då han redan var vaken!)
Men Orhan sov inte heller nå vidare så... vet inte om jag har rätt att sura.
 
och det är ju just typiskt. Suuuuck...
 
 
 
Igår var en trevlig dag trots trötthet. Byggde snögubbe med pojkarna och fick besök av kusin med man. Höjdardag! 
Idag är det arbete som står på agendan. Inte så taggad för det men vad gör man. Jag är bara trött. Det går nog över när jag kommer dit!
 
Hoppas på att Jesaja ska ta en morgonlur så kan jag råka slumra till på soffan. Haha
 
 
Till top