Tiden står still

Allmänt / Permalink / 2
Alltså seriöst. November är världens längsta månad.
 
Jag tror hela tiden vi närmar oss slutet men då är det typ bara den sjunde. Och 15 dagar senare är det den tionde. 
Nu känns det som max en helg kvar men tji. Det är bara Onsdag PLUS att november fprtsättee efter helgen.
Man ba, men ge upp nurå November! Skaffa r'ej ett liv!
 
Det hela kan bero på min längtan efter julstök.
Jag har strikta regler om att inget sånt får påbörjas innan december.
Orhan förstörde allt med att häromdagen köpa julmust. Det gör på riktigt ont i mitt hjärta. Känns som att jag gör fel och polisen ska kliva fram och bötfälla mig för must-brott.
Men gott är det.
 
Längtar efter pepparkaksbak och lussebullar. Glöggmys med Orhan och paketinslagning. Julstjärna och en gran. Hyacinter och glitter. Kalender med barnen och doft av inläggningar, kryddpeppar, nejlika och kanel! Julmusik och tända ljus.
 
 
Längtar, längtar, längtar.
 
Och så är det bara den 22 november.
Pft...seriöst eller?
#1 - - Anna:

Chriss köpte läsk reda för en månad sedan! Men vi ligger lågt med det mesta...

Svar: Typiskt pappa haha
Petra Gashi

#2 - - Anna:

Läsk betyder i ovanstående kommentar MUST!

Till top