Vara lite extra kärleksfull

Allmänt / Permalink / 0
God morgon världen.
Idag ska jag arbeta. Ska göra ett lite större arbete som jag både känner mig smått oroad inför och som jag tycker ska bli kul.
Kul att göra nåt annat än snabba buketter.
De jag ska göra det åt verkar rätt noga och vill typ titta på medan jag jobbar.
Eeeehm... jag kan ju inte vara ensam om att tycka det är störigt med publik som tittar och dömer mitt ofärdiga arbete!!! När de dessutom verkar så noga. XD
Vi får se, vi får se. Förhoppningsvis hinner de inte in innan jag är klar så jag kan roa mig ifred haha...
 
Funderar om jag ska göra ett ryck och städa här hemma innan jag drar. Det skulle minst sagt glädja min make.
Han blir lite sur när jag arbetar. Kan ge mig kommentarer som.
"Jaha ska du jobba nu igen. Hela dagen! Så typiskt dig. Aldrig är du hemma!!!"
Som om jag för att retas drog på spa var och varannan dag. Haha..
 
Jag tyckte ju också det var segt när Orhan jobbade många dagar i rad. Många nätter i rad!!! 
Så jag förstår känslan av att känna sig övergiven. Haha fast anklaga Orhan för att arbeta.
Ja till och med Orhan finner sin ilska smått överdriven.
 
Fast å andra sidan är det också rätt skönt att bara sitta här en stund till. Som sagt. Jag jobbar hela dagen!!!
Ibland måste man göra tuffa val mellan kärlek och bekvämlighet. Tror kärleken kommer segra dock.
 
Nu till december måste jag vara extra kärleksfull. Då kommer jag tydligen jobba lite extra. Ja enbart för att mucka med Orhan såklart!
Men i belöning jobbar jag typ hälften så mycket i januari. 
 
Man måste hela tiden arbeta på sin relation.
Eller hur?
 
 
Till top