Energi på kvällen

Allmänt / Permalink / 0
Slutade tidigare idag. När jag kom till jobbet hade jag röda ögon och såg suddigt. Ögonbrynen kändes galet tunga. Ja ögonbrynen. Som ett tryck över pannan.
Jag måste sett avslappnad ut. Haha.. eller lite lätt rödgråten.
 
Men fick gå tidigare för min rara kollega. Lugn dag hur som helst. 
Kände mig inte helt rätt för att köra men hem kom jag. Som i en dröm
 
Har i vanlig ordning känt mig överkörd tills nu på kvällen. Då kommer mystisk energi.
Det är så konstigt. Energin på kvällen.
Som gravid somnade jag alltid till och med när jag la pojkarna. Men ändock vaknade jag och var uppe ett bra tag till.
Jamen det har alltid varit så.
Varför blir man pigg på kvällen. Varför blir man pigg så fort pojkarna är i säng?
 
Nu är jag ledig tre dagar. Ska bli riktigt skönt. Har än så länge inga större planer.
Känns just nu skönt. Mystisk energi ja kanske fast känner mig ju sådär lagom taggad för äventyr.
Nu ska här härdas genom natten och sen ska jag ta igen mig. Sovmorgon!
Till top