Helgen tog snabbt slut.

Allmänt / Permalink / 0
Helgen sprang som förbi. Orhan tyckte den var fantastisk. Jag vet inte. Vad fick jag gjort? Minns inte ens lördagen.
Nå idag var bättre och ibland ska det väl bara vara så. Vila, ingen inplanerat. Lugn och ro.
 
Solen sken så när Orhan vaknade hurtade vi ut på en prommis och stannade i ett blåbärsris och intog lunch.
Det var kallt och alla frös. Vi skrattade alla åt vilka fina minnen vi skapade tillsammans.
 
 
Sedan har jag stått i köket. Bakat bröd, nån typ av mellanmålsbulle (inget sockrigt alltså, bara fett och gött) och en kladdkaka. Sedan gick jag vidare över till middagen. Böngratäng med nachos till. Gött.
 
Nu får jag spontant massage med olja. Min fine make det. Han passar på ibland när inter spelar haha...
 
Gör egentligen inget att helgen är slut. Jobbar två lite softare dagar, möjligen långsamma och sen ledig tre.
Ser fram emot veckan faktiskt. Både lediga och arbetsdagar. 
Till top