Ibland känns det bara så...

Allmänt / Permalink / 0
Så var "helgen" över och jag ska jobba igen. Känner mig inte taggad. Så otroligt trött bara...
Men men... 
 
Har sovit tre timmar inatt. Underbart.
Jesaja började med att krångla. Jag var uppe till ett. Sen kändes allt bara pissigt. Så jag stannade uppe och såg den film jag startat och somnade sedan på soffan. Klockan fyra vaknade jag av att jag behövde kissa. Men hallå. Hur ofta vaknar man av det? Onormalt.
Klockan fem vaknade Jesaja. Lyckases dra ut på morgonen till halv sex men jag somnade ju inte.
 
Nå. Tre timmar är bättre än noll. Den där jobbiga tråkkänslan dröjer sig kvar.
Vill typ ta bilen och bara dra iväg.
Eller ligga i sängen med täcket över huvudet hela dagen och skita i allt.
 
Jobba. Suuuuuuuck...
Och även om jag vore hemma skulle jag ändå inte kunna tycka synd om mig.
Det får man aldrig...
 
Här ska jag köra till Umeå utan att köra av vägen?
Till top