Käkgympa

Allmänt / Permalink / 0
Går runt som en tok och gör käkgymnastik. Men tror ni inte så fort jag sätter mig ner och slappnar av så kommer jag på mig själv med att sitta och bita ihop. Och då är det kört. Kommer inte alls på hur man slappnar av. Känns som om jag sitter och jönsar mig och tänker jag "bit inte ihop och tryck för allt i världen inte upp tungan." Ja då är det precis det jag gör.
 
Ja det krävs hårda tag. Det är ett som är säkert.
På't igen. Fram och tillbaks med underkäken.
 
Ja man ser inte normal ut.
 
 
Arbetsdag idag. Tillbaks till verkligheten från hemavan. Dagen Gick fort Eftersom det ju var leverans.
vilket är tråkigt. Ja det är den tråkiga delen med att jobba som florist. Ta emot snittblommor.
Kul att se allt nytt, särskilt om vi får någon annorlunda blomma, men att som nån maskin snitta om.. byta vatten, blada av, ta bort taggar. Tråååkigt.
 
Vi blev inte ens klara så det finns elände kvar till i morgon!
Men har man nåt att göra går tiden snabbt. Så det är väl ok. I gott sällskap också.
 
En liten normalare bild så ni inte blir oroliga efter käkgympan.
 
Till top