Några timmars sömn..

Allmänt / Permalink / 1
God morgon världen.
 
Har varit uppe sen... hm ja, jag vill ha för mig klockan var nåt efter två. Men då hade jag varit upp en sväng innan och stoppat om Jesaja.
Vid typ tre gick jag upp och såg tv. Fyra la vi oss. Jag kunde inte somna om för nån snarka.
Tjugo i fem vakna han igen. Tog honom till vår säng där han somnade direkt. 
Brorsorna kom. Jag kunde inte somna om för det tjorvades och jag fick inte plats.
Halv sex spydde Jesaja och vaknade.
 
En härlig natt helt enkelt. Jag känner mig hemskt lycklig. 
Tur han är söt.
 
Nu ska här bryggas kaffe. Känner mig egentligen inte så trött. Har varit vaken så länge att... ja men ni fattar. Det är ju värst typ när man precis vaknar sen piggnar man till.
Jag har piggnat till!
Men en kopp kaffe eller två skadar inte. Ska ju till jobbet snart.
Yeeeey...
 
 
Jag tar alltid nätterna eftersom Orhan av någon outgrundlig anledning har hysteriskt svårt att somna om. Dessutom förvandlas han till en butter elaking om han sovit för lite.
Vi kör varannan sovmorgon. Och jag vägrar rubba på det, även om jag som nu sovit några timmar bara och ska jobba. Om jag kräver sovmorgon spontant kan ju Orhan göra detsamma mot mig. Och det vore en mardröm.
Varje natt är skit. Ångest typ inför läggdags. Det är en trygghet att veta att jag har varannan morgon. Plus att Orhan också ibland har en sämre natt, om någon av de andra krånglar, och behöver sova.
 
Ifall någon undrade...
#1 - - Anna:

Ja, oj va kämpigt så vi ber för er allihop! Du ser det goda stunderna ändå, o det är välsignat. 12!
Kram

Till top