Oro inför det nya

Allmänt / Permalink / 2
I morgon ska jag jobba i en annan butik. Typ.
Finns tre buketten-butiker i umeå. Alla ägs av samma person. Så jag ska få prova vara i stan i morgon.
Så ifall det blir sjukdom kan jag hoppa in även där.
 
Och trots att det är samma ägare, samma kassasystem, typ samma sortiment. Trots att jag känner i alla fall hälften där och... ja trots allt detta är jag typ nervös.
Haha känns som om jag ska börja ett nytt jobb.
 
Tror bara att det är allt det där med nytt. Var ska jag parkera, hur kommer jag in, allt är nytt.. tänk om jag är dålig. Tänk om jag verkar dum.
Jag är så nervös att jag typ vill stanna hemma. XD
Och då har jag ändå typ önskat att få prova jobba där.
 
En annan sorts kund, mer hektiskt arbetstempo. Ja men det ska bli kul att testa.
 
Ja det blir nog bra. Typiskt mig att bli så hemskt nervös i inför sånt jag inte har koll på helt. Även om det är småsaker som troligen löser sig.
En av mina sidor som orhan stör sig enormt på. Ja för er som undrat vad Orhan kan tänkas ogilla med mig haha...
 
Fredag i morgon i alla fall! Yey
 
 
#1 - - Linda :

Lycka till 💖 Kommer säkert gå hur bra som helst :D

Svar: Tack! 😃
Petra Gashi

#2 - - Pia:

Du klarar det säkert galant! (Känner för övrigt igen mig i den där oron inför något nytt)

Svar: Tack du! 😊
Petra Gashi

Till top