Bli kär igen

Allmänt / Permalink / 1
Taggade Orhan igår i en sån där "tagga någon som måste ge dig en godispåse nu!"-grej på facebook.
 
" jag måste hämta datorerna i förrådet!" säger Orhan plötsligt. Inget jag reagera över då vår dator kollapsat i flytten. XD
Men så kommer hem med blomma, ramlösa och en godispåse.
 
Ja ni ser, ni ser. Här håller vi på och löser äktenskapskrisen jag nämnde tidigare. XD
Själv köpte jag en spontan brieost till Orhan när jag handlade mat senast. 
Idag fick jag en pingvinstång.
Små vardagliga överaskningar är alltid trevligt. Men vi får göra nåt som inte involverar mat eller pengar också. Känns inte som en så bra ide i längden. Haha
 
Näe men känns redan bättre. Igår kom jag på mig själv med att spana på Orhan och tänka. Ja han är för het alltså!
Ser fram emot lite lediga dagar snart så vi hinner hitta på nåt tillsammans. Räknade lite på timmarna jag jobbat och såg att jag jobbat galet mycket sen senaste lönen. Nå.. Får ju mer pengar men jag är hellre hemma med familjen!
 
 
 
#1 - - Anna:

Underbart!!! Jag blir så rörd.

Svar: Du är då känslosam!
Petra Gashi

Till top