Brudbuketter och sånt...

Allmänt / Permalink / 0
Idag satsade jag på stora buketter. Och de gick åt så kunde hela tiden göra nån ny. Gött. Gillar folk som lägger lite pengar på buketten. Roligare att göra!!!
 
Längtar typ ihjäl mig efter att göra nåt... Större. Ja men bara buketter i all evighet. Har jag provat alla färgkombinationer och sorter nu eller vad?
Vill lägga ner lite tid. Klura och vara kreativ. Använda konstiga material.
 
Har fastnat i det rosa-lila-silvriga träsket på sistone. Sååå snyggt! Min mobil förvränger alltid färgerna dock.
Snart blir det väl bara orangea buketter. XD
 
Funderar lite på att pyssla hemma. Har tänkt tanken ett tag. Typ köpa lite blommor och grejer och göra nåt varje vecka. Plocka ute nu.
Varför skulle jag inte kunna ha det som hobby? Varför gör jag det inte? Hur dyrt kan det bli?
Kul att titta på för andra också kanske. :P petras tips på billiga brudbuketter haha..
 
Fast är väl inte bara pengar som hindrat mig. Haha. Tiden också. Jag är såååå seg på kvällen då jag äntligen känner att jag skulle kunna göra nåt ifred.
 
Hm.. Det vore kul. Kanske skulle satsa på nåt nu i veckan. En krans till dörren vore fint. :)
 
Till top