Bukett i tv

Allmänt / Permalink / 0
Känns lite speciellt att få göra buketter till tv. Liiiite.. Haha ja men ett mer speciellt tillfälle.
Även om det bara är på gokväll i svt XD (vi snackar ju inte nobelmiddagen här!)
De brukar handla hos oss så inget mer med det. Vi är ju typ grannar.
Men jag har inte jobbat här tillräckligt länge än för att tycka det känns som vardag att min bukett är i tv haha...
 
 
 
Så tittar ni nu får ni se mina buketter. Till de tjejer som skulle bli omgjorda. Antar det är ikväll.
 
Tittar på en del floristers instagramkonton.
Ser så kul ut. Bara skapa för att ta en bild. Inspirera andra.
Göra vackra installationer till speciella tillfällen.
Annorlunda. Inte klassiskt och traditionellt. Ingen klassisk rundbunden bukett utan. Lek med balans, material, form.
En tavla. Inte nåt någon ska ha med hem.
 
Det är lite drömmen. Att vara mer konstnär.
Drömma går ju.
Så länge får jag gotta mig åt att mina blommor är på ettan... XD
Till top