Ett omöjligt uppdrag

Allmänt / Permalink / 0
Försökte framkalla bilder idag. Eller beställa. (Vad säger man)
Det är en sån där tråkig sak jag aldrig kommer mig för att göra. Nästa månad tänker jag och vips har det gått ett år.
 
Idag gjorde jag det.
Men det var tydligt att datorn var emot mig.
 
Letade upp bilder jag ville ha och skulle välja några som fortfarande var på kameran.
-ping. Kan inte välja flera bilder samtidigt.
Ok tar en i taget. INGET hände.
 
 
Om jag då istället lägger bilderna på skrivbordet.
-ping. Oläsligt format.
Say what? Sen när då? Ok men om jag bara lägger den hä...
-ping. NEJ
 
Ok då skiter jag i bilderna på kameran och tar bara de jag valt redan.
-ping. Går inte
Vadå går inte.
-ping error!
Men vad... Ladda upp!
 
Ok jag laddar om sidan. Suuuuck
-ping. Inget internet.
Startar om allt och letar upp alla bilder igen. Album för album.
 
-ping. Error
Men vad? Vad har jag gjort nu? Vad???
-ping nej. Det går inte. Vill du skicka en rapport om felet?
Nej ladda upp bilden!!!
 
Ok ok. Om hag bara tar en i taget då.
Det funkade till en början. Det laddade sen...
Stanna allt.
-ping error error
Om jag stänger...
-ping nej!
Om jag laddar om sidan igen då. Blä.
-ping internet är borta.
Va igen? Hur?
-ping denna sida fungerar inte.
Aaaaah
-ping chrome har slutat funka vill du..
Ja stäng ner skiten!
-ping katastrof
Va?
-ping 
Om jag tryck..
-ping nej
Kanske...
-ping jag ser ljuset petra, jag ser ljuset..
Va nej stanna hos mig!!!!
 
Grå ruta.
 
Jag framkallar bilder nästa månad.
 
Till top