Fina självporträtt

Allmänt / Permalink / 0
 
Typiskt mig och Orhan. 
Vi har inte ett enda fint kort på oss! Helt otroligt.
Inga bröllopsbilder. Inga fina bilder kanske någon annan tagit på oss vid någon tillställning.
Inte ens nån selfie.. Groupie.
 
Vi har inte tiden... Tar oss inte tiden.
Ljuset är fel. Vi glömmer. Orhan har tålamod till fotografering  i 30 sekunder.
Vi grimaserar. En av oss känner sig inte fin.
Enda tillfällena andra vill ta kort på oss är när jag typ ammar och gärna i en osmickrande vinkel där allt man ser är ett bröst och nån svullen trött mamma i bakgrunden. 
 
Önskar mig en fin bild på oss två och tänker att jag någon gång skulle typ planera in det men... Ehm.
 
Ja men vi har ju bara varit tillsammans 7 år. Det är ju inte så vanligt att man hinner ta en bild då.
Typ till när vi firar 10 år som gifta Då ska jag planera in kanske. En bröllopsfotografering. Har ju 4 år på mig så det. Fina kläder, ute, fint ljus, fotograf. De blir mitt mål
Till top