Inflyttningsfesten

Allmänt / Permalink / 1
Av de ca 25-30 vi bjöd in skulle typ 12 komma. Haha men det dök upp 8 pers. 
Jag tror jag undviker fester i framtiden. Eller så ska man väl bjuda in mer i förväg. XD
 
Första gästen kom typ en timme senare. Alltså det var ju drop in men det fick mig lite att känna mig som en tönt. Haha..
 
Men trots den lilla gruppen blev det trevligt. Lagom stort kanske.
Mycket fika över till oss. Fruktansvärda mängder. Så ja. Vill man komma förbi framöver och fika. Välkomna!
 
Fick mycket komplinanger för mina kreationer så kanske ska våga mig på sånt igen. :P sötsaker alltså. (Erkänner att det ju inte var så mycket bakat!)
Brownies med chokladtäcke och rabarberkompott, chokladbollar, kolatrifle med lingon, chokladpannacotta med hjortron, mandel och hasselnötspaj. :)
Nu har jag röjt efter festen, fått i barnen mat (ingen var särskilt hungrig) och nu vila.
Direkt kommer känslan. 'Vad ska jag nu se fram emot och planera?!'.
 
Tog inga bilder på folket. Glömde helt. Haha men precis innan!
#1 - - Anonym:

Där hade gottegrisen Bibbi velat vart ❤️
Kram 🤗❤️

Svar: Ja synd att du bor så förskräckligt långt bort! Finns massa kvar om du har vägarna förbi! ;)
Petra Gashi

Till top