Kusinerna

Allmänt / Permalink / 0
Blev ingen helg med kusinerna utan en dag. 
Så kul att ses igen. Vi började med lunch på food court. Jag och Amelia provade på den indiska buffen där. 
Nah.. dyrare och sämre än taj mahal som är mitt och Orhans favoplace. 
 
Sen kaffe och slapp hos cicci. Alla var som trötta. Främst de andra två. 
Amelia åkte tidigare och jag och cicci pratade smink inför bröllopsfotograferingen. Och livet i allmänhet.
 
Borde verkligen träffa dem oftare. Så kul.
Men tiden går så rysligt snabbt på sistone. Tar man inte tag i något så hinner det gå en månad innan man tänker på det igen. Särskilt med just kontakter och vänner. Jag är verkligen dålig på det. Samtidigt som jag gillar skarpt att hänga med folk!
 
Nu ska jag äta nåt. Kan inte förstå hur mätt jag blev? Kanske för att det var så starkt!!!
Orhan hade redan lagt sig när jag kom så nu blir det serie och fika!!!
Mys
Har en ledig dag kvar. Ska väl försöka organisera bröllopsfotograferingen. ;)
Till top