Nästan påkörd, självlysande saker och dålig affär.

Allmänt / Permalink / 0
Några intressanta händelser från veckan som gått...
 
-gjorde köttbullar. Jesaja åt så mycket att jag blev oroad.
 
-höll på att bli påkörd i en rondell av en snubbe som tyckte det kändes vettigt att hålla till vänster ytterfilen.
 
-upptäckte att min sekatör är självlysande. Whaaaat? Varför liksom?!
 
-skulle köpa fem kaffe för 100 efter jobbet på ica. Råkade köpa en kaffe som inte fick vara med i det priset och köpte fem kaffe för.. Mer än 100. :( tänkte inte på det förrän Orhan frågade vad jag shoppat loss på.
 
-har blekt håret... Efter inpackning blev det lila. Sen kritvitt. Och nu är det. Normalt?! Ett intressant resultat ni ska få se mer av.
 
-Har slutat med napp i hemmet men Jesaja har fått börja igen. Man kan inte avsluta saker mitt i en livskris. 
Och man kan inte jobba på bara några timmars sömn.
 
-på tal om trötthet. Fick en femhundring av en kund och trodde det var en femtilapp. Stod och gapa ett tag och upprepade summan lite noggrannare. 
Sen gav jag henne tillbaka alldeles för lite växel.
Oj det är dags att åka hem och sova. Sa jag.
Hon var inte road.
 
-vår säng är så stor att jag inte märker om ett barn sover där. Flera gånger under veckan har det plötsligt dykt upp ett barn i rummet som jag inte märkt varit där.
Galet.
 
 
-jesaja går!
 
God natt!!!
Till top