Offra sin sovmorgon

Allmänt / Permalink / 0
Orhan fick min sovmorgon idag. Ja det kändes tufft när jag klev upp vid sex. Men jag ska ju iväg och vara borta över natten. Vilket är en oerhörd lyx. En natt utan Jesaja 
Så Orhan är värd sovmorgon.
 
Dessutom hoppas jag ju verkligen han mår bra. Skulle vara svårt att vara borta om han har det jättetufft här hemma.
 
Hoppas, hoppas.
 
 
Klev upp en gång i natt. Efter att ha sövt honom två gånger och lagt honom i sin säng och bara hunnit lägga mig i min egen och blunda innan han var uppe och snacka igen.
Börjar bli vana att vara vaken en sväng på natten.
Han ser inte ut att tycka det är kul i alla fall tack och lov. Han är trött och myser hos mig. på nåt sätt kommer han mer ordentligt till ro i min famn när jag sitter i soffan.
Framförallt är det roligare för mig att sitta framför en serie och vänta på att han somnar än att stå i mörkret i sovrummet och nynna och knappt hålla sig vaken. Händer ibland att jag somnar på stående fot och vaknar av att jag håller på att välta.
 
Jag ska ha fest när Jesaja sover hela nätter. Helt seriöst!
Till top