Ointresset av en ny mobil

Allmänt / Permalink / 0
Avslutade vår dag på stan med att bara sitta i solen en stund här hemma. Så skönt.
 
 
I ume var det mulet och kallt. Hela dagen. Så ja vi missade ju en fin dag.
Men Orhan skulle ändå in till sjukhuset. Så vi passade på att göra stan idag. Handla, klippa hår och köpa lite kläder.
Och bara leka också såklart!
 
Jag har köpt ny mobil men inte orkat ta fram den än. Inte mitt intresse. Orhan ville öppna lådan redan i bilen. Haha typiskt han. Men jag sa nej.
Jag ogillar att lära vänja mig vid en ny mobil och finns inget jag tycker är intressant. XD
Men gött med en mobil som går att ladda.
 
Nu vila. Alla är jättetrötta. Ikväll blir det slajmbad. Något vi sett på youtube och nu när vi sprang förbi på åhlens såg vi det. Måste ju testa. ;) haha... Barnen är taggade!
Till top